contactEER ONS

VUL DIT FORMULIER IN OM ONS TE CONTACTEREN.

INDIEN U MEER VRAGEN HEEFT OF OP ZOEK BENT NAAR ONS TELEFOONNUMMER OF ADRES, KLIK DAN OP CONTACT & INFO IN DE MENUBALK.

Zomerstraat 67
9270 Kalken
BELGIUM

0032486188113

Ontwerpbureau fosfor helpt bedrijven bij hun creatief proces, het ontwerpen, het ontwikkelen en produceren van innovatieve producten die een duurzame oplossing bieden aan de noden van morgen, vanaf het eerste idee. We ontwerpen ook tableware voor Serax en graphic prints voor Hampton Bays en Xandres.

 

BOOBOX

Sample automaat 

BOOBOX // SAMPLE AUTOMAAT


PROJECT INFO:

klant: OOBS sprl

project: Boobox

jaar: 2010

AANPAK:

Exploratie / Analyse / Concept / Design / Productie


FUNCTIE:

De automaat verdeelt samples (stalen van producten) op vraag van de gebruiker. Via een aanraakscherm vult de gebruiker een aantal vragen in vooraleer hij/zij een sample krijgt.
Activatie kan gebeuren met barcode scanner, mobiele telefoon, SMS.
De automaat kan zich van op afstand aanpassen aan bijna elk soort staal op de markt en bevat ook een koeling voor dranken en zuivel.
Met de verkregen data kunnen er marketingstudies worden uitgevoerd.
De automaat bevat ook een ticketprinter en is volledig te ‚branden’naargelang het product.


Fosfor bracht een holistische benadering waardoor onze product/dienst optimaal werkt aan een Return On Investment zowel voor onze klanten als voor OOBS
— CEO, OOBS sprl

The Boobox supported a Clear Channel campaign during the launch of a new frangrance from Givenchy, 'Play - for her'.
Location: Thalys check-in, central station Brussels Belgium

TRAJECT:

De Boobox is speciaal ontwikkeld voor het verdelen van gratis product stalen. Fosfor bepaalde mee de strategie van OOBS om het verdelen van gratis stalen te optimaliseren in een product/dienst. De machine is aanwezig op plaatsen en tijdstippen waar een hostess niet kan komen, en dit vaak op de plaats en tijdstip dat het product direct kan gebruikt worden.
Op deze manier kan er waardevolle informatie worden verzameld over de consument.

Flexibiliteit zit overal in de product/dienst combinatie.
Bijna alle soorten stalen (afmetingen, vorm, gewicht) kunnen met deze technologie worden verdeeld. De interface kan via een speciale software volledig worden aangepast aan het merk.
De boobox kan volledig voorzien worden van een sticker voor integratie in media campagnes.
Via een website kan de media firma inloggen en alle resultaten van de campagne beheren en real-time bijsturen.
Real-time monitoring via GPRS maakt het mogelijk om het logistieke traject te optimaliseren.
Momenteel zijn de eerste Booboxen actief in de UK, Hongarije en Zuid-Afrika.


„MOST INNOVATIVE VENDING MACHINE AWARD 2009“ - INVENTORSPOT
„1st PLACE 2009 INNOVATION JUBILATION“ - TRENDWATCHING.COM
„4th PLACE IN 2010 TOP 10 BUSINESS IDEAS“ - SPRINGWISE


First Booboxing brand has been Nivea (Beiersdorf) who benefited from a great visibility in River Woods, one of the coolest beach clubs in Knokke Belgium.